onsdag 8 oktober 2008

Så fanns man här också.

Efter mycket om och men så finns jag i bloggvärlden också! Jag vet att ni har längtat.
Ni vill kanske veta vem jag är och vad jag gör här? Jag tänkte inte bli allt för personlig, men ni kan ju få veta lite om er skribent ;) Alltså ni som inte redan känner mig då.

Allright, jag heter då Sandra och är 19 år, fyllde år i augusti (seriously, 19 känns verkligen mycket större än 18. Låter mognare på ngt sätt). Bor i sthlmsområdet med familjen, pappa Anders, mamma Ulrika, lillasyster Sofia (15 år) och brorsan Alex (8 år). Har också världens underbaraste pojkvän (Marcus <3) som är 21 år, han räknas nästan till familjen.
Gillar även att prata skvaller med tjejerna och bara vara helt crazy :)
Nu är väl bloggen det nya intresset också! Jobbar lite i kassan på en mataffär medan jag försöker komma på vad jag ska göra med mitt liv efter att ha tagit studenten i våras. Ekonomi verkar riktigt kul att plugga eller kanske statskunskap. Ni märker vad det blir till slut :)
Nu ska jag gå och baka kladdkaka, är ledig idag (wohoo), vi hörs!

Ciao folks :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag VISSTE det! Du har ju babblat om att skaffa en blogg huuur länge som helst, på tiden va? ;)

Kraam