fredag 10 oktober 2008

Friskare.

Japp, men jag ska dra till jobbet idag. Har eftermiddag/kvällspass så jag behöver inte gå förrän om några timmar.
Igår kom Marcus förbi. Det var jättegulligt! Han hade köpt en bamsetidning åt mig, jag har inte läst en bamsetidning på typ 10 år, men Marcus vet att jag älskar Bamse i alla fall! Jag har bara läst och läst och läst om den hur många gånger som helst. Bamse är verkligen helt underbar, men Skalman är min absoluta favorit.
Pratade i telefon med Amanda en stund på morgonen. Hon var ledig idag, studiedag eller något liknande. Lite synd om henne att hon fortfarande går på gymnasiet fastän hon är lika gammal som jag är, menmen, ångrar man sitt gymnasieval på det sättet så finns det ju tyvärr inget att göra åt saken. Men det kommer bli grymmaste festen sen när du till slut tar studenten Amanda! :D
Imorgon natt blir det i alla fall girlz night med tjejerna, vi har inte bestämt var vi ska gå, men det blir åtminstone jag, Amanda, Issa, Sofie, Emelie, Anna och Jenny. Vi ska ha så kul!
Nu ska jag laga lite lunch åt mig själv, ringa Anna o snacka (som om vi inte ses tillräckligt, vi jobbar ju tillsammans) och sen dra till jobbet!

So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad skönt att du börjar bli friskare! Imorgon will be BÄST! :D
Hälsa Anna!

Puss