torsdag 9 oktober 2008

Magsjuk :(

Åhh, jag är så otroligt trött på det här! Det finns verkligen inget värre än att vara magsjuk! Först o främst måste jag vara ledig från jobbet och det är ju liksom inte som att jag inte behöver pengarna jag kan få från jobbet. Om jag och Amanda ska dra till spanien i sommar behöver jag verkligen jobbajobbajobba. Faan också.
Dessutom skulle jag och Issa setts och dragit en fika på café 60 idag, men jag kan ju inte åka ngnstans om jag bara spyr. Har liksom inte träffat Issa sen studenten, för liksom 4 månader sen.
Marcus ringde mig i alla fall nyss från sin lunchrast på jobbet, han är verkligen världens gulligaste! Han frågade om det var något jag behövde så kunde han komma förbi efter jobbet, åhh, han bor ju liksom på andra sidan stan och hade dessutom massor med andra saker att göra idag. Love U Marcus! :)

Nu ska sjuk-Sandra försöka sova lite.
Adios amigos :)

Inga kommentarer: